ČETRTEK - TISK VAJ

POPIJ KOZAREC VODEKOZAREC VODE

 dvigujem rame spuscam rameDvigujem rame, spuščam rame

Rame dviguj proti ušesom, dokler v njih ne začutiš napetosti. Zadrži položaj 5 sekund. Nato rame spusti in sprosti. Ponovi 2-krat.

thumb potisk lopatic skupajPotisk lopatic skupaj

Roke skleni za glavo in potisni lopatice skupaj tako, da občutiš napetost v zgornjem delu hrbta. Zadrži položaj 4 do 5 sekund, sprosti in nato počasi potisni glavo naprej.

Ponovi 2-krat.

odklon glave v stranOdklon glave v stran

Roke so ob telesu. Nežno potisni desno ramo navzdol in istočasno odkloni glavo v stran, tako da levo uho potisneš proti levi rami. Zadrži položaj 5 sekund.

Vajo ponovi na drugi strani.

zadnja stran nadlaktiZadnja stran nadlakti

Stojiš. Kolena so rahlo pokrčena. Desno roko daj za glavo. Dlan leve roke položi na komolec desne roke. Zadrži položaj 10 sekund. Zamenjaj roki.
Ples prstov
ples prstovS palcem in kazalcem primite prst druge roke. S palcem in kazalcem zaokrožite vsak prst na drugi roki posebej, in sicer petkrat v eno in petkrat v drugo smer. Nežno potegni vsak prst in palec ter zadrži 2 do 3 sekunde.

Počepi

pocepiPonovi desetkrat.
- Stoj malo širše, kot je širina tvojih ramen.
- Roki sta predročeni.
- Počasi pokrči kolena, dokler stegna niso vzporedna s podlago.
- Počasi iztegni kolena.

Visoki skiping na mestu
visoki skiping na mestu20-krat visoko dvigni kolena.
Hoja z rokami
thumb hoja z rokami 1 Ponovi petkrat.
- Predkloni se in se z rokama dotakni tal.
- Z rokama po tleh hodi 8 korakov naprej.
- Z rokama hodi 4 korake v levo.
- Z rokama h
odi 4 korake nazaj proti sredini.

- Z rokama hodi 4 korake v desno.
- Z rokama hodi 4 korake nazaj proti sredini.
- Z rokama hodi 8 korakov nazaj.

Če delaš daljše korake, potem so aktivne tudi trebušne mišice.

hoja z rokami 2
hoja z rokami 3

Brain Gym

Pobiranje s tal

pobiranje s talUčenci naj na tla položijo 10 svinčnikov/barvic. Nato naj enega naenkrat pobirajo s tal in polagajo nazaj na mizo.
Ponavljajoče upogibanje gor in dol premika glavo navzgor in navzdol, kar povzroča dobro vestibularno stimulacijo.
Večjo učinkovitost vaje dosežemo s pomočjo učiteljevega ploskajočega vsiljenega

Gora ali velikan (Schmidt, 2008)

thumb gora in velikanStojimo z malce razmaknjenimi in stegnjenimi nogami. Stopala so vzporedna. Teža je na sto-palih. Smo prilepljeni na tla in rastemo v višino. Hrbtenica se zravna, medtem ko se raztegu-jemo v višino.

 

Za pravilno delovanje strani uporabljamo piškotke. Podrobne informacije..