PONEDELJEK - TISK VAJ

KOZAREC VODEPOPIJ KOZAREC VODE

Raztegni in sprosti (http://yourtherapysource.blogspot.si/2013/09/5-postural-exercises-using-classroom.html)

RAZTEZNE VAJE OB STOLUSedi na stolu vzravnano in s stopali na tleh. Dvigni obe roki v zrak, tako da se dlani dotikata. Nežno poglej v svoje roke. Zadrži 5 sekund. Počasi spusti roki nazaj ob telo, sprosti rame in čim bolj podaljšaj vrat. Položaj zadrži 5 sekund. Ponovi 3-krat.

 Kačji pastir (http://yourtherapysource.blogspot.si/2013/09/5-postural-exercises-using-classroom.html)

kacji pastirSedi na stolu vzravnano in s stopali na tleh. Odročiš roki, tako da sta dlani obrnjeni nazaj. Stisni skupaj lopatici in hkrati potiskaj dlani nazaj. Položaj zadržiš 3 sekunde. Ponovi 10 krat.

Dotik prstov za hrbtom http://yourtherapysource.blogspot.si/2013/09/5-postural-exercises-using-classroom.html

dotik prstov za hrbtomSedi na stolu vzravnano in s stopali na tleh. Dvigni levo roko za glavo, tako da je dlan obrnjena proti hrbtu, desno roko daj za hrbet, tako da je dlan obrnjena stran od hrbta. Prsti obeh rok se skušajo dotakniti. Zadrži 5 sekund. Sprosti in nato zamenjaj roki. Ponovi 2-krat.

Zasuk trupa (http://yourtherapysource.blogspot.si/2013/09/5-postural-exercises-using-classroom.html)

zasuk trupaSedi na stolu vzravnano in s stopali na tleh. Poglej preko desnega ramena. Desno roko daj za naslon stola, z levo roko pa se dotakni desne strani sedala. Zadrži 10 sekund. Ponovi na drugi strani.

Dlan ob dlan
dlan ob dlan 1Stisni dlan ob dlan. Sedaj dlani počasi potiskaj navzdol, dokler ne začutiš rahlega raztezanja. Ne razmikaj dlani in ne spuščaj komolcev. Zadrži 5 do 8 sekund.

dlan ob dlan 2


Iz predhodnega položaja dlani počasi obrni navzdol. Obračaj jih toliko časa, dokler ne začutiš rahlega raztezanja. Ne spuščaj komolcev. Zadrži 5 do 8 sekund.

dlan ob dlan 3

Stisni dlan pred telesom. Z eno roko nežno potisni drugo dlan v stran, dokler ne občutiš rahlega raztezanja. Ne spuščaj komolcev. Zadrži 5 do 8 sekund.

 Počepi

pocepiPonovi desetkrat.
- Stoj malo širše, kot je širina tvojih ramen.
- Roki sta predročeni.
- Počasi pokrči kolena, dokler stegna niso vzporedna s podlago.
- Počasi iztegni kolena.
 Zapiraj knjigo stoje
zapiraj knjigo stoje20-krat se s komolcem izmenično dotakni kolena.
 Ramenska eksplozija
ramenska eksplozija 1 ramenska eksplozija 2 ramenska eksplozija 3 thumb ramenska eksplozija 4

Ponovi desetkrat.
- Odročiti roki.
- Začni krožiti v smeri naprej. Začni z manjšimi krogi, ki jih nato postopoma povečuješ.
- Spremeni smer kroženja. Velikost kroženja počasi zmanjšuj.
- Predroči roki in ju dviguj gor in dol.
- Dvigni roki gor in mahaj z njima kot, da oponašaš brisalce.
- Potiskaj roki proti stropu, kot da poskušaš premakniti strop.

 Korakanje/tek na mestu

Pobiranje s tal

pobiranje s talUčenci naj na tla položijo 10 svinčnikov/barvic. Nato naj enega naenkrat pobirajo s tal in polagajo nazaj na mizo.
Ponavljajoče upogibanje gor in dol premika glavo navzgor in navzdol, kar povzroča dobro vestibularno stimulacijo.
Večjo učinkovitost vaje dosežemo s pomočjo učiteljevega ploskajočega vsiljenega ritma.

Zapri oči in položi glavo na pisalno mizo.

Za pravilno delovanje strani uporabljamo piškotke. Podrobne informacije..