RAZTEZNE VAJE PO DOLGOTRAJNEM PISANJU

Dlani in zapestje
dlani in zapestjeSkleni dlani pred telesom in jih 10-krat zavrti v smeri urinega kazalca. Nadaljuj s kroženjem v nasprotni smeri urinega kazalca, prav tako 10-krat. Vaja izboljšuje gibljivost dlani in zapestja, hkrati pa je primerna za ogrevanje.

Členki prstov
clenki prstovRoke razpri in razmakni prste, dokler pri raztezanju ne začutiš napetosti. Zadrži 10 sekund nato sprosti.clenki prstov 2

Nato prste pokrči in ponovno zadrži 10 sekund, nato sprosti. Ponovi 2-krat.
  Dlan in podlaket
dlan in podlaketRoke so iztegnjene pred telesom, dlani v zapestju počasi upogni navzgor. Raztezaš notranjo stran podlakti.
Obrni dlan navzdol, da raztegneš podlaket še na zunanji strani. Zadrži 10 do 12 sekund.
Ples prstov
ples prstovS palcem in kazalcem primite prst druge roke. S palcem in kazalcem zaokrožite vsak prst na drugi roki posebej, in sicer petkrat v eno in petkrat v drugo smer. Nežno potegni vsak prst in palec ter zadrži 2 do 3 sekunde.
Dlan ob dlan
dlan ob dlan 1Stisni dlan ob dlan. Sedaj dlani počasi potiskaj navzdol, dokler ne začutiš rahlega raztezanja. Ne razmikaj dlani in ne spuščaj komolcev. Zadrži 5 do 8 sekund.

dlan ob dlan 2


Iz predhodnega položaja dlani počasi obrni navzdol. Obračaj jih toliko časa, dokler ne začutiš rahlega raztezanja. Ne spuščaj komolcev. Zadrži 5 do 8 sekund.

dlan ob dlan 3

Stisni dlan pred telesom. Z eno roko nežno potisni drugo dlan v stran, dokler ne občutiš rahlega raztezanja. Ne spuščaj komolcev. Zadrži 5 do 8 sekund.

Tresenje dlani in rok
tresenje  rok in dlaniStresi dlani in roke 10-do12-krat. Pri sproščanju napetosti so rame spuščene in čeljust sproščena.

 

 

Za pravilno delovanje strani uporabljamo piškotke. Podrobne informacije..