SREDA - TISK VAJ

KOZAREC VODEPOPIJ KOZAREC VODE

 glezenj in stopaloGleženj in stopalo

Levo nogo dvigni nekoliko od tal in zaokroži z gležnjem in stopalom 10- do 15-krat v smeri urinega kazalca in še 10- do 15-krat v nasprotno stran. Ta vaja pospeši prekrvavitev nog.
Nasvet: Oprimi se nečesa (stene, mize) ali nekoga, ki ti bo v oporo.

Povešena ramena

Skleni roke nad glavo in dlani obrni navzgpovesena ramenaor, roke iztegni navzgor in nekoliko nazaj. Zadrži položaj 10 sekund. Zadržuj 10 sekund. Ne zadržuj dihanja. Dihaj globoko. Vaja preprečuje povešenost ramen. Ponovi 2-krat.

 dvigujem rame spuscam rameDvigujem rame, spuščam rame

Rame dviguj proti ušesom, dokler v njih ne začutiš napetosti. Zadrži položaj 5 sekund. Nato rame spusti in sprosti. Ponovi 2-krat.

Členki prstov
clenki prstovRoke razpri in razmakni prste, dokler pri raztezanju ne začutiš napetosti. Zadrži 10 sekund nato sprosti.clenki prstov 2

Nato prste pokrči in ponovno zadrži 10 sekund, nato sprosti. Ponovi 2-krat.
Žabji poskoki

zabji poskokiDinamična vaja, ki jo ponovimo 12 krat.
- Prični v položaju počepa.
- Roki položi na tla med obe nogi – oponašaj žabo.
- Skoči navzgor in mehko pristani v začetnem žabjem položaju.
Zvezdni skoki

zvezdni skokiPonovi desetkrat:
- Počepni tako, da so stegna vzporedna s podlago.
- Iz tega položaja skoči in hkrati iztegni roki in nogi kot da bi bil zvezda.
- Pristani mehko na stopalih in se ponovno pripravi v položaj počepa.
Priveži zmaja na tla
privezi zmaja na tla

Ponovi 10-krat na vsako stran.

Dvigi na stolu
dvig na stoluUčenci naj svoji dlani položijo na ustrezno stran stola. Z rokami naj se oprejo ob stol in POTISKAJO toliko časa dokler se njihova zadnjica ne dvigne od sedala. Na začetku bo že sam dvig lahko težaven. Kasneje jih lahko izzovemo s tem, da naj dvig poskušajo zadržati nekaj sekund.
Težavnost povečamo tudi tako, da med držanjem iztegnejo noge v kolenih in položaj zadržijo.

Skoki na mestu z obratom

skoki na mestu z obratomNa vsaki strani učilnice otrokom izpostavite nek viden predmet (npr. ura, tabla, koledar, okna). Nato naj se v skoku obrnejo proti predmetu, ki ga pokličete.
Spreminjajte smer obračanja od leve proti desni, poskusite tako obrate za 90° kot 180°.

UMIRITVENA JOGA ZA OTROKE (KLIK NA SLIKO)

umiritvena joga

 

Za pravilno delovanje strani uporabljamo piškotke. Podrobne informacije..