KREPILNE VAJE ZA MIŠICE ROK

Ramenska eksplozija

ramenska eksplozija 1 ramenska eksplozija 2 ramenska eksplozija 3 thumb ramenska eksplozija 4

Ponovi desetkrat.
- Odročiti roki.
- Začni krožiti v smeri naprej. Začni z manjšimi krogi, ki jih nato postopoma povečuješ.
- Spremeni smer kroženja. Velikost kroženja počasi zmanjšuj.
- Predroči roki in ju dviguj gor in dol.
- Dvigni roki gor in mahaj z njima kot, da oponašaš brisalce.
- Potiskaj roki proti stropu, kot da poskušaš premakniti strop.

Hoja z rokami

thumb hoja z rokami 1 Ponovi petkrat.
- Predkloni se in se z rokama dotakni tal.
- Z rokama po tleh hodi 8 korakov naprej.
- Z rokama hodi 4 korake v levo.
- Z rokama h
odi 4 korake nazaj proti sredini.
- Z rokama hodi 4 korake v desno.
- Z rokama hodi 4 korake nazaj proti sredini.
- Z rokama hodi 8 korakov nazaj.

Če delaš daljše korake, potem so aktivne tudi trebušne mišice.

hoja z rokami 2
hoja z rokami 3

Stisk dlani
stisk dlaniZelo dobra vaja za pripravo na pisanje.
- V višini obraza položi dlan na dlan.
- Stisni dlani in prste skupaj kolikor močno lahko.
- Stisk naj traja 5 sekund.

Učenci lahko stiskajo dlani skupaj dokler jim je prijetno in jim stisk ne povzroča bolečine. Zelo pomembno je pravilno dihanje med izvajanjem vaje, s poudarkom na izdihu. Učence lahko spodbudite, da med izvajanjem vaje stojijo na eni nogi.

Sklece na mizi
thumb sklece na miziPonovi desetkrat.
- Z rokama se trdno opri na mizo.
- Z nogama stopi nazaj, tako da se nagneš nad mizo.
- Upogni komolce in počasi spuščaj telo proti svoji deski. Hrbet naj ostane vzravnan.

Mize naj bodo stabilne, tla pa nedrseče. Za povečanje težavnosti, lahko učenci noge postavijo še bolj stran od mize ali pa roki položijo na mizo bolj skupaj.


Dvigi na stolu

dvig na stoluUčenci naj svoji dlani položijo na ustrezno stran stola. Z rokami naj se oprejo ob stol in POTISKAJO toliko časa dokler se njihova zadnjica ne dvigne od sedala. Na začetku bo že sam dvig lahko težaven. Kasneje jih lahko izzovemo s tem, da naj dvig poskušajo zadržati nekaj sekund.
Težavnost povečamo tudi tako, da med držanjem iztegnejo noge v kolenih in položaj zadržijo.

 

 

Za pravilno delovanje strani uporabljamo piškotke. Podrobne informacije..