ČETRTEK (27. 2. 2020)
Danes je bil zajtrk tak kot je bil ponavadi, saj je bil dober. Po zajtrku smo se pripravili za smučanje, saj je prejšnji dan snežilo in je bilo zelo lepo. Sneg je bil odličen. Tudi proge so bile brez napak. Imeli smo se super.
Maks Logar 5.A

Danes je bil čudovit dan. Veliko se je dogajalo. Najprej smo zajtrkovali. Potem smo šli smučat, sneg je bil nov, zato je bilo smučanje lažje . Potem, ko smo se vrnili v kočo, smo šli na kosilo. Za kosilo je bilo : piščančje perutničke, riž in goveja juha. Potem smo še 1,5 ure smučali. Smučanje je bilo zelo zabavno. Potem je prišel čarovnik, ki nam je pokazal veliko novih trikov, delil je balone … in prišli smo do konca dneva. Kaj naj še povem? Ok. Današnji dan je bil tudi nekaj posebnega, tako, kot ostali dnevi. Jutri pa domov. Ta teden je zelo hitro minil. Imel sem se zelo lepo, svetujem, da se nam pridružite.
Svit 5 . D

Ko sva se zbudili je bilo okno še zmeraj zasneženo od včeraj. Vsa pokrajina je bila bela in bilo je prečudovito. Odšli smo na slastni zajtrk ter se odpravili res okusno. Po kosilu smo šli ponovno na smučišče. Ko smo se vrnili s smučanja smo imeli za malico okusne napolitanke ter čaj. Po malici smo odšli v sobe ter se igrali in smehljali. Po pouku je k nam prišel res zabaven čarovnik Grega, ki nam je pokazal par trikov. Takoj za tem smo odšli na večerjo. Po večerji smo imeli krajše predavanje za jutrišnji odhod. Potem smo morali po ta večjem spakirati kovčke, da bomo za jutri pripravljeni. Upava, da bomo jutri srečno prispeli nazaj v Ljubljano.
Ela in Maša 5.b

V četrtek je bil čudovit dan. Po zajtrku smo .se začeli pripravljati za smučanje. Oblekli smo smučarsko perilo ,bundo, smučarske hlače in čelado. Nato smo se odpravili na smučišče. Že prvo vožnjo smo se peljali s sedežnico. Na progi smo izvajali veliko zabavnih trikov in vaj. Po smučanju smo se odpravili na kosilo. Po kosilu smo šli še enkrat smučat. Vadili smo ubod palic enaki progi kot dopoldne. Po smučanju smo imeli malico .Po malici je prišel čarovnik, ki nam je pokazal in nas naučil nekaj čarovniških trikov.
Taja 5.C

V četrtek po zajtrku smo se odšli pripraviti za smučanje. Ko smo prišli na smučišče smo odšli na smučišče, ki je bilo kar lahko. Po smučanju smo odšli v kočo smo se v sobi igrali dobble. Po tem smo imeli kosilo in po kosilu smo odšli takoj smučat. Odšli smo na malo težjo progo nekajkrat smo se spustili in potem, ko smo odhajali smo odšli po novi poti v kočo. V koči smo se malo igrali in nato je prišel smešen čarovnik Grega. Po predstavi smo imeli večerjo in, ko smo pojedli smo se odšli igrat in pospravljat sobe in, ko smo pospravili smo odšli spat.
NIKOLA 5.D

AREH 4

SREDA (26. 2. 2020)

Ko smo vstali, smo videli, da zunaj sneži . Po okusnem zajtrku, smo malo počivali v sobah , potem smo se odpravili na smučanje. Tam nismo bili dolgo, saj je začelo grmeti. Učitelj Miro nas je hitro odpeljal v popravljalnico smuči, da smo bili na varnem. Mi in naša skupina smo tam počakali 15 minut , potem pa smo odšli nazaj v kočo
Ana 5 . D

Včeraj je prišel na obisk flosar. Povedal je, da ima dvojčka in tudi da so s flosi čez reko prepeljevali les. Povedal je, kako so priredili flosarski krst. Ko so šli flosarji v bar, je moral najmlajši izmed njih čuvati flose. Poklicali so ga in ko je prišel, so ga udarili po hrbtu, da vidijo, če je sploh stabilen. Nato so mu postavili 3 vprašanja. Če je odgovoril na dva, je sledil krst. Krst je bil tak, da so vzeli 1 liter vode in ga polili po glavi. S tem je postal flosar. Na koncu smo še pogledali en odlomek filma, ki je prikazoval zelo nevaren del brzic. Ker flosarji niso dobro vrteli vesel in niso mogli dobro zaviti, so se raztreščili in so mogli narediti nov flos.
Bojan, 5. c

Vtisi tretjega dne zimovanja na Arehu

V sredo smo šli na sneg delat skulpturo iz snega. Iz teh skulptur smo naredili zgodbo. Potem smo to zgodbo predstavili. Hoteli smo iti smučat, ampak je grmelo. Luka 5. C

Zjutraj je zelo snežilo, šli smo na zajtrk in zelo veliko otrok je govorilo, da ne bomo šli smučat. Potem so nam učitelji rekli, naj se oblečemo za smučanje. Šli smo ven in se je bliskalo in strele so bliskale, zato nismo odšli smučat. Nekaj časa po kosilu smo odšli ven in začeli po skupinah delati snežne skulpture – igluji, gore, trdnjave,…   Klara 5. A

V sredo smo hoteli iti smučat, ampak je grmelo in zelo snežilo. Moral sem kidati sneg s prijateljem Bojanom, zato ker nisva imela primerne obutve. Val 5. C

Danes, ko sva z Valom pozabila gojzarje, sva kidala sneg, medtem ko so drugi ustvarjali v snegu. Ko sva skidala, sva se lahko šla igrat. Z Valom nama je šlo dobro in lepo sva se imela, ko sva se igrala. Bojan 5. C

Všeč mi je, ko smo popoldan odšli delat snežne skulpture. Jaz in moja skupina smo izdelali iglu in kip psa. Začeli smo graditi. Po nekaj minutah smo ugotovili, da strehe ne znamo narediti, zato smo se odločili narediti obzidje. Iz psa pa je nastala pošast s 3 očmi in 2 usti. Ko smo trdnjavo dokončali je bilo videti popolno.                          Juna 5. A

Najbolj mi je bilo v tretjem dnevu všeč, ker nismo šli smučat, ker je zelo grmelo snežilo. Zato smo popoldne odšli ven na sneg gradit skulpture.                   Petja 5. A

Danes smo se imeli zelo lepo zato, ker smo želeli iti na smučanje, ampak je začelo grmeti in začel je padati sneg. Nato smo odšli v sobe in se igrali npr. brali knjigo, se igrali družabne igre. In potem smo naredili poskus s plastenko. Nato smo se odločili, da se bomo odšli igrat na sneg, delat snežne skulpture. In takrat sem se imela zelo lepo in zelo sem se zabavala. In upam, da se bo to ponovilo še kdaj.                               Rubi 5. A

Današnji dan je bil odličen. Bilo mi je zelo všeč, saj smo delali skulpture iz snega. Všeč mi je bilo zato, ker smo sodelovali in se zelo zabavali. Seveda smo počeli tudi druge stvari kot poskus s plastenko ali skoraj smučanje, vendar mi je v celem dnevu bilo to najbolj všeč.           Tara 5. A

V sredo smo hoteli iti na smučanje a je preveč grmelo in snežilo. Čez čas se je vreme umirilo. Razdelili smo se po skupinah in gradili umetnine iz snega, delali smo snežake, igluje, zavetja, pse, želve, gradove, …   Matic R. 5. C

BRIZGALKA

areh 2020 2

TOREK
(25. 2. 2020)

Vtisi drugega dne zimovanja na Arehu

Najbolj mi je bilo všeč, ko je zapadel sneg, ko smo imeli kviz, smo se oblekli v maškare in se igrali na snegu. Vsi dnevi do zdaj so se mi zdeli v redu. Ko smo imeli maškare, je bil veliko zanimivih mask: pav, meduza, smeško, zaspanec, Ariana Grande, domina … Na kvizu so bila težka vprašanja in zabaven voditelj, ki je bil zelo prijazen. Nika 5.c

Drugi dan smo se na smučišču odpravili na sedežnico. Na progi smo opravljali veliko zabavnih trikov, ko so: zavijanje po eni nogi, vrtenje, vožnja nazaj… Alja 5.c

Drugi dan smo zelo veliko smučali, dopoldne in popoldne. Učili smo se ove stvari. Najbolj zabaven trik mi je bil vrtavka. Leni 5.c

Drugi dan smo smučali na sedežnici. Smučali smo dopoldne in popoldne. Popoldne smo zavijali po robnikih in preizkušali zabavne trike. Taja 5.c

Drugi dan smo odšli na sedežnico. Teja nas je naučila vrtavko. Večer je bil zelo zabaven, saj smo imeli kviz in pustovanje. Eva 5.c

Ko smo drugi dan smučali, mi je bilo najbolj všeč, ko smo padali med vožnjo nazaj. Lenart 5.a

Na Arehu se imamo super! Ob pol osmih gremo na zajtrk, za tem pa takoj na smučišče. Kosilo je vedno okusno, saj kuharji tukaj kuhajo odlično. Po kosilu smo spet odšli na smučišče. Ko smo prišli nazaj, smo imeli kviz o FIS (mednarodna smučarska zveza) pravilih, roti večeru pa sm imeli zabavo za pusta. Nika in Nikolina 5.d

Ta dan se je začel super! Po zajtrku smo šli smučat in bilo je zelo zabavno. Zelo mi je bil všeč kviz iz FIS pravil. Lara 5.d

Zvečer smo imeli pustovanje. K nam je prišla Tina Maze, ki je bila v bistvu učiteljica Maruša. Petja 5.a

Ta dan smo dvakrat smučali, jedli smo krofe, zvečer pa smo imeli pustovanje. Dan mi je bil všeč. Marcel 5.c

Danes smo najprej jedli zajtrk. Potem smo šli smučat, bil je zelo dober sneg in smučati je bilo zelo zelo lahko. Po smučanju smo šli na kosilo. Za kosilo je bil dunajski zrezek s pomfrijem. Potem smo se v sobi igrali družabne igre. Sledilo je še uro in pol smučanja, nato smo šli na malico. Bili so krofi. Potem smo se šli v sobe igrat. Čez uro smo imeli male sive celice na temo mednarodnih smučarskih pravil. Po kvizu smo imeli pustno zabavo. Prišli sta "Tina Maze" in "Dominic Gisin", bilo je veliko pustnih šem: vojak, spider man, klovn … današnji dan je bil nekaj posebnega. Zagotovo si ga bom dal med boljše spomine. Upam, da bodo vsi dnevi taki… Svit 5 . D

areh 2020 1

PONEDELJEK (24. 2. 2020)

Vtisi prvega dne zimovanja na Arehu

Prvi dan se mi je zdel zanimiv in zabaven. Zanimiv zato, ker smo odkrili snežno stran Areha. Zabavno pa zato, ker smo takoj odšli na smučarsko progo. Alja 5.c

Zelo mi je bil všeč avtobus s dvema nadstropjema. Ko smo prišli, smo se razdelili v sobe in se razpakirali. V sobi sem z Aljo, Tajo, Leni, Jano, Lijo in jaz Inti. Všeč mi je hrana in sobe, v redu mi je tudi bilo, da smo prvi dan odšli smučat in na pohod. Inti 5.c

Prvi dan se mi je zdel odličen. Ko smo prišli, smo se razporedili v sobe. Ne dolgo potem smo imeli kosilo. Bilo je zelo dobro. In nato še smučat! Pokazali smo kako smučamo, nato so nas razdelili v skupine. Zvečer smo šli na kratek pohod. Ta dan mi je bil všeč. Naia 5.c

Prvi dan se mi je zdel zabaven. Smučanje, pohod in večer so bili najzabavnejši dogodki. Taja 5.c

Všeč mi je bilo, kako smo smučali. Učitelj je zelo prijazen. Lija 5. c

Smučanje je zelo zabavno. Naučila sem se veliko novega. Leni 5. c

Prvi dan se mi je zdel super. Smučanje je bilo super in veliko novega sem se naučila. Ana P 5.d

Smučanje mi je zelo všeč, zelo se zabavam in v hiši mi je zelo všeč. Nika L 5.d

Prvi dan mi je bilo najbolj všeč smučanje. Me smo v stari hiški, kar mi najprej ni bilo najbolj všeč, potem pa mi je postalo. Super se imam!!! Lara 5. d

Prvi dan je bilo super! Imam zelo prijaznega učitelja. Zapomnila sem si tudi kako smučati. Niti enkrat še nisem padla. Upam, da mi bo lepo še naprej. Kaja 5.d

Imela sem se super in komaj sem čakala na sidro in zdaj sem ga dočakala. Komaj čakam tudi na sedežnico. Imam super učitelja, in uživam. SMUČANJE JE JUHU!!! Izabela 5.d

Ko sem se peljal z avtobusom, sem se z prijatelju probala spomniti na Areh. Pri smučanju pa mi je bilo všeč ,ko smo se peljali z hitrim sidrom, no zdelo se mi je a gre hitro. Jernej 5.b

Danes, ko smo prišli na Areh, smo šli najprej smučat. Najprej smo se ogreli. Potem smo imeli preizkus znanja. Razdelili smo se v 5 skupin: Marušina (kjer sem jaz ), Bogdanovo, Tejino… Dan je zelo hitro minil. Imel sem se zelo lepo. Svit 5.d

areh 2020 1

Za pravilno delovanje strani uporabljamo piškotke. Podrobne informacije..